سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
8 ارديـبـهـشـت 1403 
صفحه اصلی بهترین ها دوره تکنسین دندان پزشکی در مشهد| آموزش دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر در مشهد           
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
عضویت
اینستاگرام

   دوره تکنسین دندان پزشکی در مشهد| آموزش دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر در مشهد

برای علاقمندان به کسب بهترین دوره آموزشی تکنسین  دندان در مشهد لازم است توضیحاتی در مورد اهمیت این کسب و کار ارائه شود تا عزیزانی که به کار دستیار دندان پزشکی در مشهد علاقمند می باشند با شناخت بهتری ورود به این حرفه جالب نمایند.

دندانپزشکان برای تسریع کارهایشان در حوزه دندان پزشکی و تجهیزات دندان پزشکی نیاز به افرادی دارند که مهارت های لازم را داشته باشند و در این امور به دندان پزشک کمک کنند. 

تکنسین دندانپزشک یا دستیار دندانپزشک (dental assistant ) عضو بسیار مهمی در تیم دندانپزشکی محسوب می شود. و در فرایندهای درمانی و افزایش کیفیت درمان به دندانپزشک کمک می کنند. 

تکنسین دندانپزشک علاوه بر انجام کارهای اداری مطب مانند ثبت نوبت بیماران، تهیه پرونده بیمار و … وظیفه استریل کردن وسایل ، ابزارآلات و تجهیرات دندان پزشکی، آماده کردن یونیت دندان پزشکی برای شروع مراحل درمان دندانپزشکی بیمار، آماده کردن بیمار از نظر روحی و جسمی و… را بر عهده دارند.

كارآموزان دوره تکنسین دندانپزشک در مشهد پس از طی دوره های تئوری و پری كلینیک و كسب مهارت های پایه می توانند وارد بازار کار شوند.

دستیار دندانپزشك در مشهد نقش مهمی را هم در كمك به پزشك و‌ هم بیمار ایفا می كند و وظایف دستیار دندانپزشك بر اساس محل كار او تعیین می شود. دستیار دندانپزشك می تواند در مطب یا كلینیك دندانپزشكی زیر نظر دندانپزشك به صورت پاره وقت و یا تمام وقت فعالیت كند. آینده ی شغلی این رشته بسیار درخشان می باشد و از آنجا كه هر انسانی حداقل یكبار در زندگی خود به دندانپزشكی مراجعه می كند می توان گفت این رشته بسیار كاربردی است. هر فردی می تواند این رشته را بگذراند و‌سپس مشغول به كار شود

دستیار دندانپزشک به دلیل ثبات شغلی، ورود سریع به بازار کار و ماهیت پزشکی و کمک‌کننده‌ اش جزو شغل‌های محبوب محسوب می شوند. مزایای شغل دستیار دندانپزشک بسیار زیاد است یک تکنسین دندان پزشک دارای شغل انعطاف پذیری می باشد زیرا یک تکنسین دندانپزشک می تواند با توجه به شرایط زندگی خود، ساعت کاری خود را به صورت شیفتی، نیمه وقت و تمام وقت انتخاب کند. و همچنین دارای تنوع کاری است و این به دلیل بازار کار پررونق دستیاری و تنوع کاری این شغل بالا می باشد. شرایط عالی کاری هم یکی از دلایل محبوبیت شغل تکنسین دندانپزشک، است که دارای ساعت کاری منعطف، درآمد بالا، پرستیژ کاری بالا و …. می باشد. 

و همچنین طبق آمار کشوری، حضور یک الی چند تکنسین دندانپزشک در یک مطب و یا کلینیک دندانپزشکی، نیاز می باشد. و این آمار، بازار کار شغل دستیار دندانپزشک را رونق بخشیده و موقعیت های شغلی متعددی ایجاد کرده است. از موقعیت های شغلی تکنسین دندانپزشک می توان به کار در بیمارستان ها، مطب ها، کلینیک های تخصصی، تکنسین بهداشت دهان و دندان، کار های حرفه ای و تخصصی از جمله ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان و سالمندان، جراحی فک و دهان و …. استفاده نمود. پس اگر علاقه مند به داشتن یک شغل با پرستیژ و دائمی با مزایای عالی هستید با گذراندن دوره های تکنسین دندانپزشکی آینده شغلی خود را تضمین کنید.

با توجه به مطالب گفته شده مشخص است که برای عزیزان مشهدی که به دنبال یک کار خوب و جذاب می باشند تکنسین دندان پزشکی در مشهد و دستیار دندانپزشک در مشهد می تواند گزینه مطلوب و دلخواهی باشد. برای همین اگر در موبایل خود برای شهر مشهد به دنبال این کار می گردید بهتر است در ابتدا با گوشی بهترین دوره های آموزشی تکنسین دندان در مشهد را جستجو کنید و با عباراتی مانند بهترین دوره تکنسین دندانپزشکی در مشهد با مدرک معتبر و یا دوره دستیاری دندان پزشکی  در مشهد با مدرک معتبر و عبارتهای دیگر را جستجو نمائید. تا بهترین دوره های آموزشی دستیاری دندان را پیدا کنید و وارد بازار این نوع کارهای جذاب شوید.

دوره تکنسین دندانپزشک در مشهد

نمونه مسئولیت های و وظایف یک دستیار دندانپزشک در مشهد:

مسئولیت های یک دستیار قبل از ورود بیماران 

آماده سازی کلیه وسایل و تجهیزات

کنترل موجودی مواد و تجهیزات در انبار و سفارش آن ها در صورت لزوم

آماده سازی پرونده بیماران

مراقبت از تجهیزات دندانپزشکی

بررسی سوابق درمانی بیمار

برنامه ریزی قرار ملاقات ها

تنظیم وقت بیماران

استرلیزه و ضد عفونی کردن وسایل و تجهیزات دندانپزشکی

نظافت مطب و تمیز کردن تجهیزات موجود در آن

کار تکنسین دندانپزشک هنگام پذیرش بیمار

آماده سازی یونیت برای بیمار

آماده سازی بیمار برای عملیات درمان

تشکیل پرونده (کار تکنسین دندانپزشک چیست؟)

احوالپرسی از بیماران و پاسخگویی به تلفن

محاسبه و دریافت هزینه های درمانی

تنظیم وقت پس از خاتمه درمان

محرمانه نگه داشتن اطلاعات بیمار

بررسی علائم حیاتی بیماران و ثبت آن ها

کمک در معاینات شفاهی بیمار

آموزش دادن به بیمار

مسئولیت های دستیار دندانپزشک در مشهد هنگام قرارگیری کنار بیمار 

قرار دادن وسایل دندانپزشکی متناسب با نیاز دندانپزشک برای درمان بیمار

کنترل عفونت 

مخلوط کردن مواد دندانپزشکی و دادن آن ها به دندانپزشک

انجام بی حسی موضعی 

عکس برداری به وسلیه اشعه ایکس (این عمل باید زیر نظر دندانپزشک انجام شود)

گفتن توصیه های لازم پس از انجام درمان

قرار دادن ساکشن در دهان بیمار برای خشک کردن محیط دهان و سایر تجهیزات

انجام وظایفی از جمله تاج گذاری سطح دندان ها، قرار دادن مواد ترمیم، قرار دادن سیم جمع کننده، استفاده از سیلانت دندان و فلوراید، ساخت تاج های موقت، قرار دادن نگهدارنده ماتریس، روش های سفید کردن دندان و ….. زیر نظر دکتر دندانپزشک

دیگر وظایف یک تکنسین دندانپزشک در مشهد

مهارت های ارتباط با تلفن

نوشتن نامه ها

تبلیغات برای مطب

انبارداری

و ….

مهارت های لازم برای دستیاری دندانپزشک در مشهد

مهارت کلامی بالا

مهارت شنیداری 

اهمیت به بهداشت فردی

مهارت کار با کامپیوتر (کار تکنسین دندانپزشک چیست؟)

مهارت کنترل هزینه ها

مهارت حسابرسی

مهارت مدیریتی

مهارت روابط عمومی بالا

مهارت کار تیمی و گروهی

مهارت کار با ابزار و تجهیزات دندانپزشکی

مهارت همدلی و همدردی

مهارت سازماندهی

و ….

زمینه هایی که  تکنسین دندانپزشک در مشهد می تواند فعالیت کند

مطمئناً بیمارستان ها، کلینیک ها تخصصی دندانپزشکی و مطب ها جزء اصلی ترین مشاغل دستیاری دندانپزشک می باشد. اما علاوه بر این موارد، یک دستیار دندانپزشک می تواند در زمینه های دیگری نیز فعالیت داشته باشد. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

در صورت کسب مهارت های تخصصی در زمینه تکنسین دندانپزشک، یک دستیار می تواند در زمینه جراحی فک و دهان، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان، سالمندان و …. فعالیت داشته باشد.

یک تکنسین می تواند در کادر بیمه دندانپزشکی حضور داشته باشد.

یک تکنسین دندانپزشک می تواند در رشته دهان و دندان نیز ادامه تحصیل دهد و به عنوان تکنسین و یا کارشناس سلامت دهان و دندان مشغول به کار شود.

یک دستیار دندانپزشک می تواند از مهارت ها و توانایی هایش برای بازاریابی و فروش محصولات دندانپزشکی استفاده کند.

همچنین یک دستیار دندانپزشک می تواند از دانش خود برای آموزش کارآموزان استفاده کرده و در زمینه تدریس نیز فعالیت داشته باشد.

و ….

آموزش دوره های دستیار دندانپزشک در مشهد 

تکنسین دندانپزشکی یا دستیار دندانپزشک یکی از اعضای ضروری تیم دندانپزشکی به حساب می آید که در طراحی، ساخت، تعمیر و تنظیم انواع لوازم دندانپزشکی مهارت بالایی دارد. دستیاران دندانپزشک متخصصانی هستند که  پس از شرکت در دوره آموزش دستیار دندانپزشک زیر نظر یک دندانپزشک متخصص مشغول به کار می شوند.

دستیار دندانپزشک در مشهد پس از گذراندن دوره آموزش دستیار دندانپزشک می تواند در یکی از حوزه های زیر فعالیت کند:

ترمیم دندان های طبیعی

جایگزینی دندان

جایگزینی ساختارهای نرم و سخت دهان

ارتودنسی دندان

تراز کردن موقعیت فک

دوره های تکنسین دندانپزشکی در مشهد ( دستیار دندانپزشک مشهد )

آشنایی علمی و حرفه ای افرادی كه صرفا بصورت تجربی بعنوان دستیار دندانپزشك مشغول بكار می باشند در جهت بهبود كارایی, ارتقاء دانش و رعایت نكات بهداشتی در ارتباط با این حرفه است و دوره های تکنسین دندانپزشک به صورت تئوری و عملی و کارآموزی بیمارستانی است و پس از پایان دوره تکنسین دندان قادر به کار در مراکز دندانپزشکی خواهند بود در این دوره دانش اموختگان تکنسین دندان با مباحث مختلف دندانپزشکی و مواد دندانی و تجهیزات پزشکی و ... آشنا خواهند شد . در بخش عملی، در دوره های تکنسین دندانپزشکی از صفر تا صد کار با دستگاه های دندانپزشکی آموزش داده خواهد شد و با تجهیزاتی که در اختیار شما قرار می دهند، می توانید صفر تا صد کار با دستگاه ها را یاد بگیرید. و برای اولین بارگواهی پایان دوره رسمی دائمی، و قابل ترجمه در پایان دوره تکنسین دندان اعطاء می شود .

با توجه به نیاز روزافزون در حوضه دندانپزشکی و وجود متقاضیان فراوان، رشته  تکنسین دندانپزشک یکی از بهترین رشته هایی است که می تواند برایتان یک کسب و کار با درآمد عالی باشد. تکنسین دندانپزشک از فعالیتهایی است که بسیار جذاب و البته پر درآمد است. از اینرو علافمندان به تکنسین دندانپزشک با جستجوی عباراتی مانند بهترین مرکز آموزش تکنسین دندانپزشک، و بهترین دوره های تکنسین دندانپزشک ، بهترین دوره آموزشی تکنسین دندانپزشک و عبارات مشابه دنبال بهترین دوره تکنسین دندانپزشک در مشهد و دیگر شهرستانها می باشند. شما با گذراندن دوره تکنسین دندانپزشک میتوانید در این زمینه تبحر لازم را کسب کنید. شرکت کنندگان پس از پایان دوره تکنسین دندانپزشک میتوانند بطور مختلف کسب درامد بسیار خوبی داشته باشد. بعنوان مثال مشغول به کار در  مطبها و کیلینیکهای دندان پزشکی کار کنند.در شهر بزرگی مثل مشهد بدیهی است با داشتن مدرک دستیار دندان پزشک در مشهد که دارای مطب های دندان پزشکی و کلینیک های دندان پزشکی بسیار زیادی است حتما شغل مناسب خود را خواهید داشت .

جهت شرکت در دوره تکنسین دندان در مشهد با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دوره آموزشی تکنسین دندانپزشکی شامل سه بخش:

عمومی

پیشرفته: عملی و کاربردی

تخصصی: شامل تمام تخصص های دندان پزشکی به صورت تئوری و عملی

مباحث دوره تکنسین دندانپزشکی

مقدمه ای بر دوره دستیار دندانپزشکی

بخش های مختلف کلینیک و مطب های دندانپزشکی

علائم حیاتی

آناتومی دهان و بدن

مروری بر میکروبیولوژِی

کنترل عفونت و روش های استریلیزاسیون

کنترل درد و اضطراب

رادیولوژی

دندانپزشکی پیشگیری

درمان های دندانپزشکی

ترمیمی – زیبایی

پروتز و مواد قالبگیری

پریو

ایمپلنت

جراحی فک و صورت

اطفال

ارتودنسی

ترمیم

اندو ( درمان ریشه )

مواد قالبگیری و انواع روکش

کشیدن دندان

جرمگیری و برساژ

مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام در دوره دستیار دندانپزشک

داشتن حداقل مدرک دیپلم (در هر رشته ای)

کپی شناسنامه

کپی کارت ملی

اصل فیش واریزی

بعد از گذراندن این دوره دو ماهه و کسب حد نصاب نمره در امتحان پایانی، مدرک به افراد داده می شود و با استناد به این مدرک و در صورت داشتن مهارت کافی، فرد آموزش دیده می تواند در مطب های دندان پزشکی به عنوان دستیار دندان پزشک، مشغول به کار شود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دوره های آموزشی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0  
بازگشت به آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مدلهای آرایش لایت عروس

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

آنتی ایج چیست

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آرایش با موهای مشکی

علت بازداشت سحرتبر

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

میزان پلی چیست

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

مدل آرایش صورتی

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

بیوگرافی سرنای ساریکایا

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com